L'Elda Romeva es penjava l'or
VÍDEO Elda Romeva torna a alçar-se com a campiona d'Espanya de triple salt
Societat
L'atleta santcugatenca del Club Muntanyenc porta a la ciutat una nova medalla d'or per a l'esport femení local
- Elda Romeva amb la medalla d'or del triple salt | CMSC -
- | CMSC
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2021 a
les 17:22
Actualitzat el
20 de juliol de 2021 a les
17:23
La santcugatenca Elda Romeva, filla de l'exconseller Raül Romeva i l'eurodiputada Diana Riba, ha aconseguit aquest cap de setmana proclamar-se de nou campiona d'Espanya de triple salt. Aquesta vegada ho ha fet a l'Estadi Municipal de Les Basses de Lleida on s'ha disputat la XX edició del torneig.
Escull Sant Cugat com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Cerdanyola rebutja annexionar-se a Sant Cugat i defensa la continuïtat del municipi
-
Societat Confirmen un cas de pesta porcina a Sant Cugat
-
Societat
Agricultura es reunirà amb Sant Cugat per abordar una «alternativa» a les restriccions per la PPA
-
Societat
La gestió de l’aigua, factor decisiu per a les empreses catalanes davant l’escenari climàtic
-
Societat
Suspesa la circulació a la línia L6 de Ferrocarrils per un atropellament
-
Societat
Jornada informativa a Sant Cugat sobre el nou sistema de facturació electrònica i Verifactu
