Segons publica Metrópoli Abierta, hauria estat en aquest moment que el cantant, sota els efectes de les drogues, s'hauria enfrontat a dos agents de seguretat i a un Mosso d'Esquadra. La baralla hauria començat amb un cop de puny de Cecilio G a un dels treballadors i amb un cop de cap a l'altre. Quan l'intentaven retenir, s'ha resistit i ha llançat amenaces, el que ha fet que intervingués un agent dels Mossos, que també ha acabat agredit. Finalment, l'equip de seguretat privada del festival de música l'ha reduït i l'ha posat a la disposició de la policia.
Hores abans, el cantant havia penjat una fotografia al seu Instagram amb l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, al Sónar amb el text: "Protegeix la meva senyoreta de l'alcaldia".
Et pot interessar
Societat El temps d'aquest divendres 2 de maig: núvols com a preludi d'un cap de setmana amb ruixats
Societat La «síndrome Covid», la principal hipòtesi del cas dels nens tancats a casa durant anys a Astúries
Societat Una ordre judicial obliga Netflix a suspendre una docusèrie sobre un assassinat a Barcelona
Societat Díaz diu que un cop s'aclareixin les causes de l'apagada caldrà exigir responsabilitats "a Beatriz Corredor o qui sigui"