La vicepresidenta segona i ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha demanat tenir primer tota la informació sobre l'apagada per exigir responsabilitats que, ha dit, seran "arximilionàries". "Quan tinguem tota la informació i sapiguem què va passar, si toquen responsabilitats, que s'assumeixin", ha assenyalat Díaz. "De Beatriz Corredor o qui sigui", ha afegit en una entrevista a La 1, en referència a la presidenta de Red Eléctrica. Així mateix, Díaz ha afirmat que REE hauria d'oferir la informació que l'ha portat a assegurar d'entrada que l'apagada no va ser per un ciberatac. "Els experts em fan arribar que aquesta afirmació és una mica ràpida", ha indicat.
ARA MATEIX
Díaz diu que un cop s'aclareixin les causes de l'apagada caldrà exigir responsabilitats "a Beatriz Corredor o qui sigui"
Societat
- Subestació de Red Elèctrica a Masdenverge -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de maig de 2025 a
les 12:16
Et pot interessar
-
Societat
Tito Álvarez escapa per poc d'un hotel esfondrat a Veneçuela: «He tornat a néixer»
-
Societat
La NASA detecta indicis de vida a Mart
-
Societat
Els nous sistemes obligatoris als cotxes el 2026: què són els ADAS i com afectaran els conductors
-
Societat
Els ateneus aposten per una programació «catalanitzada» per enfortir el compromís amb la llengua
-
Societat
El sector de la pirotècnia factura més de 17 milions durant la campanya de Sant Joan
-
Societat
Un conductor d'Alsa canvia de seient un passatger perquè el seu portàtil «emetia radiacions»
