Diversos detinguts per la desaparició d'una dona a Cornellà de Llobregat

La desapareguda, Janet Jumillas, va ser vista per última vegada el 13 de març pels seus familiars

Publicat el 07 de maig de 2019 a les 14:10
La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) dels Mossos d'Esquadra ha desplegat aquest matí un operatiu a Cornellà de Llobregat (Barcelona) en el qual hi ha diversos detinguts per la seva presumpta vinculació amb la desaparició d'una dona de 39 anys, segons han explicat fonts properes al cas a Europa Press.

La desapareguda, Janet Jumillas, va ser vista per última vegada el 13 de març pels seus familiars, que van presentar una denúncia formal l'endemà a comissaria. Els familiars van explicar en la denúncia que la dona té dos fills menors a càrrec i que mai no havia passat anteriorment que no passés la nit a casa.

La dona va marxar el dia de la seva desaparició a fer un tràmit a les oficines de l'Agència Tributària de Cornellà i ja no va tornar. Els mossos, després d'obrir la seva investigació, van trobar el cotxe de la dona aparcat correctament prop d'aquesta zona i sense senyals d'haver estat forçat.

Durant la investigació, s'ha pres declaració a l'entorn de la dona, tant a familiars com a amics, per poder concretar de quin tipus de desaparició es tracta, si voluntària o involuntària. La dona no té parella estable ni tampoc havia manifestat anteriorment cap conducta o voluntat suïcida, segons diverses fonts que s'han consultat.