Les rodalies de Girona entraran en servei demà dilluns amb connexions directes entre Figueres, Blanes i el Maresme. La nova línia, batejada com a RG1, tindrà setze freqüències diàries i suposarà dues importants millores.
Per una banda, doblarà el número de trens que s'aturen actualment a les estacions més orfes (com Camallera, Celrà o Riudellots) i, per l'altra, permetrà anar des de l'Alt Empordà fins al Maresme sense necessitat de fer transbord a Maçanet/Massanes. Suposarà una inversió de 3 MEUR anuals que pagarà íntegrament el Govern.
El primer tren de la RG1 direcció nord és el que passarà per Mataró a les 7.04h i en direcció contrària, el que sortirà de Figueres a les 5.59h.
Per una banda, doblarà el número de trens que s'aturen actualment a les estacions més orfes (com Camallera, Celrà o Riudellots) i, per l'altra, permetrà anar des de l'Alt Empordà fins al Maresme sense necessitat de fer transbord a Maçanet/Massanes. Suposarà una inversió de 3 MEUR anuals que pagarà íntegrament el Govern.
El primer tren de la RG1 direcció nord és el que passarà per Mataró a les 7.04h i en direcció contrària, el que sortirà de Figueres a les 5.59h.