Intenten violar una menor a Lleida

Els sospitosos agredeixen la policia a cops d'escombra

Publicat el 19 d’abril de 2011 a les 06:22
Agents de la Guàrdia urbana han detingut un jove de 19 anys veí de Lleida per intentar violar una menor i agredir un policia en el moment de la seva detenció. Els fets van tenir lloc ahir diumenge al matí en un local del carrer Cerdanya que els agents es van trobar amb ampolles i cadires trencades com s'hi hi hagués hagut una baralla. La policia hi va arribar després de trobar-se dues noies plorant al carrer, una de les quals havia estat objecte de la temptativa d'agressió sexual. La Urbana també ha detingut un altre jove, menor d'edat, que van trobar al local i que va intentar agredir a un policia amb un pal d'escombra. Tots dos detinguts són originaris de Colòmbia.

Eren les deu i deu del matí del passat diumenge quan una patrulla va veure dues joves, de 16 i 18 anys, plorant al mig del carrer del Penedès. Preguntades pels agents els van explicar que a l'interior d'un local d'oci un jove havia intentat agredir sexualment una d'elles, la menor d'edat, i havia provocat ferides a l'altra quan intentava evitar-ho. Llavors les dos noies van aconseguir fugir del lloc dels fets.

Tot seguit, la patrulla es va desplaçar fins al local on suposadament havien passat els fets i el van trobar amb la porta etzibada i a l'interior ampolles i cadires trencades com si s'hi hagués produït una baralla. En el moment d'escorcollar el local els agents van topar amb dos individus, un d'ells M.A.G.M., de 17 anys i nascut a Colòmbia, que quan va ser descobert va donar un cop amb un pal d'escombra a un dels agents, que immediatament va ser reduït per la força i detingut per atemptar contra els agents.


L'altre individu, W.M.S., de 19 anys, nascut a Colòmbia i veí de Lleida, que coincidia amb la descripció donada per les joves com el seu agressor, també es va resistir a la detenció i va agredir un dels agents. Llavors el van detenir per atemptat a l'autoritat i per una suposada temptativa d'agressió sexual. Tots dos van ser traslladats a comissaria i una patrulla va acompanyar les noies a l'hospital per ser ateses i posteriorment a comissaria per presentar la denuncia. Dos agents també van haver de ser atesos per les ferides que els van fer durant les detencions.