El jutjat contenciós administratiu número 9 de Barcelona ha declarat nul·la la delegació del servei d'aigua de Sant Llorenç d'Hortons (Alt Penedès) al consorci CONGIAC (Consorci per a la Gestió Integral d'Aigües de Catalunya).
El tribunal ha resolt el recurs presentat per Sorea donant la raó a la companyia amb tres mesures: anul·la tant l'adhesió de l'Ajuntament al CONGIAC, com la modificació de la forma de gestió del servei municipal i també la delegació del servei al consorci.
La resolució l'ha fet pública la mateixa companyia d'aigües Sorea, que insisteix que dues sentències del TSJC ja havien resolt que CONGIAC "no era una forma vàlida de gestió associativa del servei d'aigua".
A Collbató (Baix Llobregat), el setembre del 2020 una sentència tombava la gestió de l'aigua a través de CONGIAC. Després d'aquella sentència, tant Sant Llorenç d'Hortons, com Collbató i deu municipis més van modificar tècnicament la relació amb el consorci per intentar evitar més reversos judicials.
La justícia declara nul·la la delegació del servei d'aigua de Sant Llorenç d'Hortons al consorci CONGIAC
Els tribunals donen la raó a Sorea, que havia impugnat el canvi de gestió acordat pel municipi de l'Alt Penedès
ARA A PORTADA
-
L'alumnat a l'escola catalana cau fins als 1,6 milions en un curs marcat per la prohibició dels mòbils Marc Orts i Cussó
-
De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar Pep Martí i Vallverdú
-
«No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa? Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament Sara Escalera
-
Publicat el 13 de juliol de 2022 a les 11:36
Et pot interessar
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour van agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid
-
Societat Atac vandàlic contra la botiga del Barça pels patrocinis del club amb el Congo i Spotify
-
Societat Una esllavissada de terra arrasa tot un poble al Sudan i deixa mil morts