L'aeroport d'Alguaire no ha operat aquest diumenge cap vol britànic per tercer cap de setmana consecutiu. El motiu torna a ser la previsió de boira, perquè segons Aeroports de Catalunya, a la plana de l'aeroport no hi ha boira aquest diumenge al matí, però com que la previsió meteorològica mantenia l'anticicló a Ponent, la companyia Nielson ha decidit operar novament a l'Aeroport de Reus.
Aquest diumenge, com els dos anteriors, si que està previst que operi el vol procedent de Palma de la companyia Air Nostrum. La previsió del temps parla de la desaparició de la boira aquest diumenge al migdia.
Des de l'inici dels vols anglesos a l'aeroport lleidatà, només el primer cap de setmana, el del 16 de desembre, van arribar els vols procedents d'Anglaterra i està previst que el 3 de febrer arribin vols provinents de Suècia.
L'aeroport de Reus rep per tercer cap de setmana consecutiu els vols d'Alguaire
Societat
Tot i que no hi ha boira a la plana de l'aeroport lleidatà, la previsió no la descartava i els vols s'han desviat a les instal·lacions ubicades al Baix Camp
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2019 a
les 10:21
Et pot interessar
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
-
Societat
La UE reunirà dimarts d'urgència els ministres d'Interior per abordar la crisi migratòria de Ceuta
-
Societat
Treure la llengua de l'armari: així són les trobades LGTBIQ+ en català
-
Societat
Estabilitzat l'incendi agrícola de Montblanc que ha obligat a tallar la TV-2421
-
Societat
Més enllà de Ceuta: tots els territoris africans (encara) espanyols
-
Societat
Normalitat a la frontera francesa malgrat l'anunci de reforçar els controls per la crisi de Ceuta
