Luis Fonsi, Sergio Dalma i Ana Mena, entre els artistes del disc de «La Marató»

El programa de TV3 celebra el seu 30è aniversari amb un format doble de 30 cançons

Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 15:20
La Marató de TV3 celebrarà el seu 30è aniversari amb un disc de 30 cançons, que per primera vegada estaran distribuïdes en dos CD: el disc blanc i el disc blau. De les cançons, 18 són noves i de nova producció, ideades per visualitzar des de perspectives diferents els problemes relacionats amb la salut mental, el motiu del programa d'aquest any.

Les 12 restants són cançons que ja han sortit en algun moment durant els 17 anys d'història del disc, regravades i reversionades per artistes catalans nous i consolidats. El disc comptarà amb dos codis QR: el primer servirà per escoltar-lo digitalment mitjançant Apple Music i el segon permetrà accedir a continguts de la història de La Marató.

Es posarà a la venda per 12 euros -dos euros més que el preu de cada any- en deu diaris generalistes -La Vanguardia, El Periódico, Diari de Tarragona, Regió 7, Segre, El Matí i el grup del 9Nou-, els esportius Sport, Mundo Deportivo i L'Esportiu, i la revista Enderrock. Els diaris ho oferiran el diumenge 28 de novembre i també es podrà comprar a la botiga en línia de TV3 a partir del dilluns 29.

El disc blau comptarà amb les interpretacions de Luis Fonsi; Kelly Isaiah i The Sey Sisters; Ana Mena i Buhos; Lucía Fernanda; Sílvia Pérez Cruz; OBK; Joan Garrido, The Global Band; Arnau Griso; Maria Rodés; Salva Racero i Yoly Saa; Roba Estesa: Miquel Abras; Aiala; Caïm Riba i Gemma Humet, i Miguel Ríos i Cor Vivaldi.

Per altra banda, participen al disc blanc Sergio Dalma; Samantha; Antonio Carmona i Lucas Carmona; Joan Dausà; Beth; Alfred García; Mau & Ricky; Flashy Ice Cream; Gertrudis; Dorian; Vienna; Sense Sal; Marala, Guillem Roma i Eduard Iniesta; Clara Gispert, David Ros i Orquestra Simfònica Camera Musicae, i Oques Grasses.

La Marató també ha posat a la venda la XIV edició del llibre de La Marató, editat per Enciclopèdia Catalana, a un preu de també 12 euros. Es tracta d'un llibre commemoratiu de les 30 edicions que fa un recorregut per les malalties que s'han tractat al llarg dels anys, amb una part informativa i una altra "més humana".