La Marató de TV3 celebrarà el seu 30è aniversari amb un disc de 30 cançons, que per primera vegada estaran distribuïdes en dos CD: el disc blanc i el disc blau. De les cançons, 18 són noves i de nova producció, ideades per visualitzar des de perspectives diferents els problemes relacionats amb la salut mental, el motiu del programa d'aquest any.
Les 12 restants són cançons que ja han sortit en algun moment durant els 17 anys d'història del disc, regravades i reversionades per artistes catalans nous i consolidats. El disc comptarà amb dos codis QR: el primer servirà per escoltar-lo digitalment mitjançant Apple Music i el segon permetrà accedir a continguts de la història de La Marató.
Es posarà a la venda per 12 euros -dos euros més que el preu de cada any- en deu diaris generalistes -La Vanguardia, El Periódico, Diari de Tarragona, Regió 7, Segre, El Matí i el grup del 9Nou-, els esportius Sport, Mundo Deportivo i L'Esportiu, i la revista Enderrock. Els diaris ho oferiran el diumenge 28 de novembre i també es podrà comprar a la botiga en línia de TV3 a partir del dilluns 29.
El disc blau comptarà amb les interpretacions de Luis Fonsi; Kelly Isaiah i The Sey Sisters; Ana Mena i Buhos; Lucía Fernanda; Sílvia Pérez Cruz; OBK; Joan Garrido, The Global Band; Arnau Griso; Maria Rodés; Salva Racero i Yoly Saa; Roba Estesa: Miquel Abras; Aiala; Caïm Riba i Gemma Humet, i Miguel Ríos i Cor Vivaldi.
Per altra banda, participen al disc blanc Sergio Dalma; Samantha; Antonio Carmona i Lucas Carmona; Joan Dausà; Beth; Alfred García; Mau & Ricky; Flashy Ice Cream; Gertrudis; Dorian; Vienna; Sense Sal; Marala, Guillem Roma i Eduard Iniesta; Clara Gispert, David Ros i Orquestra Simfònica Camera Musicae, i Oques Grasses.
La Marató també ha posat a la venda la XIV edició del llibre de La Marató, editat per Enciclopèdia Catalana, a un preu de també 12 euros. Es tracta d'un llibre commemoratiu de les 30 edicions que fa un recorregut per les malalties que s'han tractat al llarg dels anys, amb una part informativa i una altra "més humana".
Luis Fonsi, Sergio Dalma i Ana Mena, entre els artistes del disc de «La Marató»
El programa de TV3 celebra el seu 30è aniversari amb un format doble de 30 cançons

- El disc de «La Marató» -
- TV3
ARA A PORTADA
-
L'alumnat a l'escola catalana cau fins als 1,6 milions en un curs marcat per la prohibició dels mòbils Marc Orts i Cussó
-
De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar Pep Martí i Vallverdú
-
«No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa? Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament Sara Escalera
-
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 15:20
Et pot interessar
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour van agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid
-
Societat Atac vandàlic contra la botiga del Barça pels patrocinis del club amb el Congo i Spotify
-
Societat Una esllavissada de terra arrasa tot un poble al Sudan i deixa mil morts