Mor el conductor d'un turisme en una col·lisió frontal amb un camió a la N-II a Vilassar de Mar

Amb aquesta ja són sis les víctimes mortals a les carreteres catalanes des que va començar l'any

Publicat el 17 de gener de 2025 a les 11:05

Una persona ha mort aquest matí en un accident a la N-II a Vilassar de Mar després de col·lisionar frontalment amb un camió per causes que encara es desconeixen. Ho ha informat el Servei Català de Trànsit en un comunicat en el qual s'especifica que l'accident ha succeït al al punt quilomètric 640,9 de l’N-II a Vilassar de Mar. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 09.45 h.

Per causes que encara s’estan investigant, un turisme i un camió han topat frontalment. Com ha conseqüència de la topada, el conductor i únic ocupant del cotxe ha mort. Arran del sinistre s’han activat set patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han realitzat tasques d’excarceració, i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). 

Quant a l’afectació viària, la nacional continua totalment tallada i es fan desviaments senyalitzats per l’interior de la població.