La magistrada del jutjat de Violència de Gènere de Manresa ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l'home detingut per haver assassinat la seva exparella dimecres al migdia a Manresa.
El detingut ha passat a disposició judicial aquest migdia després d'haver estat detingut a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Manresa des del passat dimecres a la tarda, quan va ser detingut després de ser atès a l'hospital de Sant Joan de Déu de les ferides que s'havia autoinfligit.
La jutgessa manté la causa oberta contra ell per assassinat.
Presó provisional i sense fiança per a l'home detingut pel feminicidi de Manresa
La jutgessa del jutjat Violència de Gènere de Manresa obre la causa per assassinat
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2021 a les 18:07
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament