Un noi de 15 anys mata els seus pares i el germà per castigar-lo sense Internet

El triple crim l'hauria comès dimarts i hauria conviscut tres dies amb els cadàvers

Publicat el 12 de febrer de 2022 a les 12:13
La policia espanyola ha detingut, aquest divendres, un adolescent de 15 anys com a presumpte autor de la mort dels seus pares i el seu germà a Algoda, un poble d'Ex, perquè l'haurien castigat sense Internet, tallant el wifi de l'habitatge, després que el noi hagués suspès cinc assignatures, tal com han apuntat les primeres hipòtesi de la investigació.

El triple crim l'hauria comès el passat dimarts, cosa que hauria conviscut amb els cadàvers durant tres dies, quan va confessar ser l'autor de la mort dels seus progenitors i germà, menor d'edat. El jove hauria fet servir una escopeta de caça per acabar amb la vida dels seus familiars.

El cos policial l'ha arrestat i està a l'espera de declarar davant la Fiscalia de Menors i s'espera que ingressi en un centre de menors com a mesura cautelar.