A la venda les entrades per la gala solidària de l'Escola de Dansa de Solsona

Ball solidari en benefici de La Marató de 3Cat el proper dissabte 13 de desembre

Publicat el 10 de desembre de 2025 a les 07:57

Aquest desembre, l’Escola de Dansa Solsona ens convida a una vetllada molt especial: la Gala de Nadal 2025 – “Balla la Vida”, una festa plena d’emoció, dansa i solidaritat. Com cada any, els i les alumnes de l'Escola de Dansa de Solsona -des dels més petits fins als més grans- ompliran l’escenari amb energia, sensibilitat i alegria per una bona causa.

Enguany ballen en benefici de La Marató de 3Cat, que destina la seva recaptació a la investigació del càncer. Cada pas, cada moviment i cada somriure sumen per avançar en la lluita contra aquesta malaltia que ens toca de prop a tots.

Al llarg de la gala es podrà veure una gran varietat d’estils: dansa clàssica, neoclàssica, contemporània i danses urbanes, interpretats amb tota l’entrega i passió de l'alumnat. Serà una nit màgica, plena de vida i esperança. 

Entrades a la venda!

  • Les entrades ja estan disponibles a 5 euros 
  • Els infants que seuen a la falda no paguen.
  • Compra-les online a través d'Entrades Solsones.
  • L’import recaptat es destinarà íntegrament a La Marató de 3Cat per contribuir a la recerca del càncer.
  • Dia: dissabte 13 de desembre de 2025
  • Hora: a les 20.30 h
  • Lloc: Sala Polivalent de Solsona
  • Preu: 5 euros