Aquesta publicació, editada per l’Arxiu Comarcal del Solsonès, el Centre d’Estudis Lacetans, l’Ajuntament de Solsona i el Consell Comarcal del Solsonès, ha arribat al número 23 i va tenir un magnífic escenari per a la seva presentació.
L’Arxiu Comarcal va habilitar un autocar per facilitar el desplaçament des de Solsona i una cinquantena de persones van utilitzar aquest servei que, unit a la gent que es va desplaçar en cotxes particulars, van sumar una xifra de més de 120 assistents a l’acte. Les cent cadires que s’havien col·locat van fer curt per encabir-hi a tota la gent.
L’ acte, organitzat per l’Arxiu Comarcal del Solsonès, va comptar amb la participació de Solsona Experience. En la primera part hi va haver un seguit de parlaments de les institucions editores de la publicació. A la segona part es va dur a terme l’acte cultural. Rosa Maria Vila de l’Arxiu Comarcal, va explicar que consistiria en la representació de la llegenda del casteller del castell de Lladurs, amb una versió que havia elaborat, feia anys, Ramon Gualdo. D’aquesta forma es va fer un homenatge en memòria a l’activista cultural solsoní; es va comptar amb la presència dels seus familiars.
Aquest any, es va fer una presentació diferent i en un indret entranyable de la comarca, amb molt bona acollida per part del públic assistent.
Moltes gràcies a tots els que ens vau acompanyar.
