Mitja dotzena d'activitats gratuïtes per celebrar les Jornades Europees del Patrimoni a Solsona

Publicat el 15 de setembre de 2016 a les 17:19
Actualitzat el 15 de setembre de 2016 a les 17:23

La ciutat s'adhereix per dotzè any consecutiu a les Jornades Europees del Patrimoni amb diverses activitats gratuïtes per donar a conèixer alguns dels recursos culturals i històrics de la ciutat a tots els públics.

Jornades de portes obertes:
- Al Pou de Gel, dissabte d'11 a 13 h i de 17 a 19 h, i diumenge d'11 a 13 h
- Al Museu Diocesà i Comarcal, divendres i dissabte d'11 a 18.30 h i diumenge d'11 a 14 h 
 Visita guiada a l'exposició "L'arquitecte de capçalera. Bernardí Martorell i Puig en el centenari del Cementiri d'Olius (1916-2016)" i al cementeri modernista: dissabte a les 10.30 h al Museu Diocesà i Comarcal. Més informació al tel. 973482101, o bé per correu-e a museu@museusolsona.cat. 
Visita dramatitzada per al públic familiar: dissabte a les 18 h, amb sortida des de l'Oficina de Turisme. Cal fer la reserva prèvia al tel. 973482310 o bé per correu-e a solsonaturisme@ajsolsona.cat. 
Taller de papiroflèxia adreçat a famílies: "Construeix la versió origami de l'ocell de l'Orant de Pedret, art romànic en 3D", a càrrec de Salvador Codina: diumenge a les 11 h al Museu Diocesà i Comarcal. Més informació i inscripcions (places limitades) al tel. 973482101, o bé per correu-e a museu@museusolsona.cat. 
"Apadrinem el nostre patrimoni" per Solsona FM: alumnes de primària de Solsona i la ZER del Solsonès expliquen per l'emissora de ràdio solsonina els elements patrimonials treballats durant el curs passat dissabte i diumenge a les 16 h al 107.5 (www.solsonafm.cat)