Esteve Algué. Foto: CiU
Esteve Algué, alcaldable de CiU per Solsona ha explicat que a partir de l'1 de març Convergència i Unió Solsona té programat una sèrie d'accions per reunir-se amb el teixit empresarial de la ciutat. L'objectiu de les quals serà la presa de contacte directa del candidat i el seu equip amb els empresaris per tal de copsar quines són les principals preocupacions del sector. "A partir de la setmana que ve iniciarem els contactes amb els diferents empresaris de Solsona per així poder veure'ns i escoltar els problemes i quines son les preocupacions del sector, per tal de entre tots buscar possibles solucions" així ho ha manifestat avui el cap de llista de la federació nacionalista per Solsona, Esteve Algué.
Algué considera també que "cal conèixer de primera mà quines són les inquietuds del ciutadà de Solsona, i això només ho aconseguirem estant al costat de les associacions veïnals de la ciutat que vull conèixer una a una".
Paral.lelament a les reunions amb el món empresarial de Solsona, Algué contactarà al llarg del proper mes de març també amb el teixit associatiu de Solsona, associacions socials, culturals, esportives i educatives de la ciutat. Amb aquests contactes la federació nacionalista vol percebre una visió real de cadascun dels sectors per així poder incloure millores consensuades amb tots ells dins del programa municipal de Convergència i Unió de Solsona.
En aquest sentit, Esteve Algué ha volgut ressaltar que "ja des de fa temps que el meu equip i jo estem treballant per a Solsona i hem de rendir comptes a aquesta ciutat i per tant farem una campanya molt propera, positiva i austera".
Esteve Algué es reunirà amb els empresaris de Solsona
Política
Algué remarca que "iniciarem els contactes amb el món empresarial de Solsona per escoltar els seus problemes"
ARA A PORTADA
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La 373a Festa Major de Solsona s’allarga durant deu dies fins al 13 de setembre Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per la festa patronal del barri de Sant Serapi a Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Veïns i ajuntaments de la Vall de Lord reclamen que es garanteixi la cobertura horària al consultori mèdic Ramon Estany Montanyà | ACN
Publicat el
24 de febrer de 2011 a
les 16:57
Et pot interessar
-
Política
El Solsonès traspassa la gestió del Centre Sanitari a Althaia en una jornada definida per Marc Barbens com «trista però esperançadora»
-
Política
La CUP Solsonès expressa reserves pel traspàs del Centre Sanitari a Althaia
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
