El director territorial de Benestar Social i Família a Lleida, Josep Maria Forné, lliurarà aquest dilluns la Medalla Centenària de la Generalitat a la senyora Carme Serradell, de Solsona. Amics i familiars acompanyaran l'homenatjada en els actes de lliurament.
Carme Sarradell i Choy, és nascuda el 25 de desembre de 1914 a Romanis, barriada de Fígols i Alinyà. Ella i el seu marit van tenir dos fills, el Josep i la Roser. També té 5 néts i 4 besnéts. El matrimoni va regentar l'única botiga de Fígols, és per això que al poble la coneixen com la "Botiguera". La senyora Serradell ha viscut fins fa ben poc a Fígols on tenia cura del seu hort i les seves gallines. Per problemes de salut fa uns mesos que viu amb la seva filla a Solsona.
La Medalla Centenària és una iniciativa del Departament de Benestar Social i Família. Es tracta d'una medalla gravada amb el nom i l’any de naixement commemorativa del centenari. A aquest reconeixement institucional poden accedir-hi totes les persones residents a Catalunya que compleixin els requisits i realitzin la sol·licitud corresponent.
Carme Serradell rebrà la Medalla Centenària de la Generalitat de Catalunya
Societat
El director territorial de Benestar Social i Família a Lleida, Josep Maria Forné, li lliurarà la medalla a Solsona on resideix actualment
ARA A PORTADA
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La 373a Festa Major de Solsona s’allarga durant deu dies fins al 13 de setembre Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per la festa patronal del barri de Sant Serapi a Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Veïns i ajuntaments de la Vall de Lord reclamen que es garanteixi la cobertura horària al consultori mèdic Ramon Estany Montanyà | ACN
Publicat el
28 de febrer de 2015 a
les 10:02
Actualitzat el
28 de febrer de 2015 a les
10:06
Et pot interessar
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys: protesta davant el consultori per exigir atenció sanitària adequada
-
Societat
Territori assigna un milió d'euros del Fons Climàtic per reforçar el Hub Forestal i impulsar la bioeconomia circular
-
Societat
L'ACA subvenciona el transport d'aigua a Odèn i Navès amb prop de 40.000 euros
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès destina prop de 800.000 euros a la millora de la xarxa viària rural
-
Societat
El Grup de Natura del Solsonès impulsa una sortida nocturna per identificar papallones
-
Societat
Nova jornada de recollida de sang i plasma a Solsona aquest estiu amb suport local
