L’Ajuntament de Solsona, a través del Pla de Ciutadania i Immigració, organitza un taller d’aprofitament de roba gratuït obert a tothom. S’hi ensenyarà com transformar peces de roba usades, però en bon estat. Es durà a terme a la mesquita (carretera de Torà, 22) els dimarts i dijous del 29 de maig al 12 de juny de deu a dotze.
Aquesta iniciativa s’organitza amb el suport del Consell Comarcal i la col·laboració de l’Associació de Dones i Integració Sociocultural, que hi facilita l’espai. Un dels objectius és fomentar la interrelació entre la població autòctona i la nouvinguda, alhora que es dóna a conèixer la nova mesquita solsonina com un espai d’activitats obert al conjunt de la població.
Inscripcions fins al dia 26
Aquest taller serà impartit per Marta Andreu, educadora, artesana i impulsora de la iniciativa De Puntetes. El primer dia es demana a les persones assistents que portin una samarreta d’adult que no facin servir, fil, agulla i tisores. Per participar-hi cal inscriure-s’hi als Serveis Socials de l’Ajuntament per telèfon, al 973480050 (extensió 133), o bé per correu electrònic a plaimmigracio@solsones.ddl.net abans de dilluns que ve, dia 26.
La Mesquita de Solsona acull un Taller d’aprofitament de roba per a la integració social
És una activitat gratuïta de 10 hores a la mesquita i oberta a tothom
Ara a portada
Publicat el 19 de maig de 2014 a les 08:23
Et pot interessar
-
Societat Troba't a les imatges de la festa de la pantalla gegant a Solsona
-
Societat Agenda d'actes per aquest cap de setmana al Solsonès
-
Societat El Cine París reobre aquest cap de setmana!
-
Societat El Centre de Formació de persones adultes coneix la història del Consell Comarcal i altres indrets del seu entorn