L'actriu celonina Teresa Vallicrosa serà la pregonera de la Festa Major de Sant Celoni que se celebrarà entre els dies 2 i 6 de setembre. El pregó tindrà lloc el divendres 3 de setembre a la pista d'atletisme a les vuit del vespre.
És llicenciada a l'institut del teatre, ha treballat amb nombrosos directors teatrals com Mario Gas, Joan Lluís Bozzo, Carles Alfaro o Esteve Ferrer, entre d'altres. Ha participat en diversos muntatges d'Stephen Sondheim estrenats a l'estat Espanyol: Golfus de Roma, Sweeney Todd, Boscos Endins, Follies.
Ha rebut el Premi de l'AADPC (Associació d’actors i directors de Catalunya), a la millor Actriu Secundària pel musical Sweeney Todd, el Premi Butaca a la Millor Actriu de Musical pel musical T'estimo, ets Perfecte, ja et Canviaré, l'any 2018 Premi a la Millor Actriu de Repartiment per l'obra Els Nens Desagraïts de Llàtzer Garcia dels Premis de la Crítica de Barcelona.[1]
L'any 2015 rep el premi Margarida Xirgu per la seva interpretació a l'obra Yo maté a mi hija.
L'actriu Teresa Vallicrosa serà la pregonera de la Festa Major de Sant Celoni 2021
El pregó tindrà lloc el dia 3 de setembre a la pista d'atletisme
Ara a portada
Publicat el 19 d’agost de 2021 a les 10:43
Actualitzat el 19 d’agost de 2021 a les 11:48
Et pot interessar
-
Comencen les obres del Parc del Camí Ral de la Batllòria
-
Així s'ha viscut l'apagada elèctrica al Baix Montseny: «Necessitem un sistema de comunicació d'emergència»
-
L'aigua de Palautordera torna a ser apta per al consum humà
-
Carles III condecora un alcalde del Baix Montseny amb la Medalla de l'Imperi Britànic