
L’Escola d’Adults ha iniciat el curs aquesta setmana amb més de 400 alumnes a les aules de Sax Sala. L’acte de presentació del nou curs portat a terme a l’espai fòrum del Centre de Formació i Ocupació del Baix Montseny-Sax Sala ha comptat amb la participació de més de 100 alumnes i la presència de l’alcalde Joan Castaño, la regidora d’Educació, Júlia de la Encarnación, així com també de tot l’equip docent d’aquest curs.
L’alcalde destaca "l’aposta que fa l’Ajuntament per prioritzar la formació i l’ocupació entenent que aquests aspectes van molt lligats i l’equipament de Sax Sala és un element clau perquè els integra en un mateix equipament". En el seu parlament, ha ressaltat que "com a novetat d’aquest curs s’amplia l’àmbit de llengües amb el curs d’alemany, l’oferta de més nivells d’anglès i també una nova aposta en l’àmbit d’accés als sistema reglat amb l’avaluació contínua en el curs per a l’obtenció del Graduat en Educació Secundària".
També ha felicitat a tot l’alumnat pel seu interès per millorar la seva formació i els encoratja a fer un bon aprofitament del curs, tant a nivell acadèmic com també participant en les diferents activitats que es van organitzant al llarg del curs, amb l’objectiu d’anar promovent la cohesió social entre totes les persones a nivell del centre i del municipi.
L’oferta formativa abasta un total de vint ensenyaments que s’organitzen en quatre àmbits de formació: ensenyaments inicials, accés al sistema reglat, llengües i tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).
Les classes s’han iniciat aquesta setmana amb més de 400 persones matriculades que, donat el context actual, s’ha detectat en la majoria dels ensenyaments molta demanda de les persones del municipi que volen ampliar la seva formació.