Olvan es queda sense la tradicional arrossada de Sant Sebastià per la pandèmia de la Covid-19. En un comunicat, l’ajuntament del municipi ha informat a veïns i veïnes que ha decidit suspendre els actes que es realitzen habitualment a la Plaça de Sant Sebastià cada 20 de gener.
Tot i això, i essent plenament conscients del significat d’aquesta festa pels olvanesos, l’organització de voluntaris de Sant Sebastià farà entrega a domicili de les racions d’arròs en substitució de la tradicional arrossada a la plaça. L’entrega es farà a partir de les 13.30 del migdia i es pot allargar ben bé una hora, amb la qual cosa demanen a la població que s’esperi a casa. En el moment de l’entrega, es bescanviaran els tiquets per l’arròs.
Segons expliquen en el comunicat, l’objectiu d’aquesta mesura és evitar una gran afluència de gent. Expliquen també que les lones commemoratives lluiran a la plaça durant uns quants dies. Els diners que sobrin de la festa es faran arribar al Banc dels Aliments per tal d’ajudar a les persones més necessitades.
Anul·lats tots els actes de la festa de Sant Sebastià a Olvan
Un equip de voluntaris entregarà a domicili les racions d'arròs
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de gener de 2021 a les 19:53
Actualitzat el 19 de gener de 2021 a les 19:58
Et pot interessar
-
Cultura «Morir de set vora la font», de Tomàs Arias: la vulnerabilitat davant l'amor
-
Cultura Puig-reig convida la ciutadania a escollir la cançó del Nou Ball de Nans
-
Cultura Comencen al Berguedà les gravacions d'un film que parla sobre els trastorns alimentaris en joves
-
Cultura El FeMAP clou l'edició del 2025 amb un increment d'assistents
-
Cultura Descobrir el passat industrial del Llobregat, a partir de la seva arquitectura
-
Cultura L'home amb més sort del món (Capítol 2)