La sortida de turismes i autobusos amb els participants de la manifestació a Berga era un del elements que, a nivell organitzatiu, preocupaven més. No obstant això, i malgrat que l'entrada s'ha fet esglaonadament, molts dels participants a l'acte de Berga no s'han salvat, a la sortida, de fer una estona de cua a la carretera.
Així doncs, segons ha informat el Servei Català de Trànsit a NacióBerguedà la situació al voltant de les 20.00 hores és d'uns cinc quilòmetres de cua en sentit Barcelona. Segons les mateixes fonts, la situació s'ha complicat en les últimes hores, ja que a les 18.10 hores les retencions arribaven a dos quilòmetres de cua i aquestes han anat augmentant progressivament.
A més, un dels altres problemes que s'ha detectat a nivell de mobilitat ha estat la sortida dels pàrquings habilitats per a vehicles particulars, ja que aquesta ha estat molt lenta.
Berga no se salva de les cues a les sortides de la ciutat després de l'acte central de la Diada
Hi ha cinc quilòmetres de retencions a la sortida de Berga en direcció Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de setembre de 2016 a les 20:10
Actualitzat el 11 de setembre de 2016 a les 20:21
Et pot interessar
-
Cultura Iris Hinojosa i Gerard Vilardaga reflexionen sobre la paternitat a «Punt i seguit»
-
Cultura La Mama de Roma
-
Cultura Berga dona la benvinguda a les noves peces de la Patum Infantil
-
Cultura Artesania i tecnologia s'uneixen per fer realitat els renovats caps dels Nans Nous de la Patum Infantil
-
Cultura Berga se suma al 15è Festival de Joves Músics Europeus
-
Cultura El projecte Superfilharmònics celebra 10 anys facilitant l'aprenentatge musical al Berguedà