El Cicle Gaudí – Cinema Català torna a Gironella aquest diumenge 28 de febrer a les 18 hores amb la projecció d’una nova pel·lícula al Local del Blat. Serà “La boda de Rosa”, una comèdia sobre l’amor propi i les relacions familiars protagonitzada per Candela Peña que narra la necessitat de la protagonista d’embarcar-se en un compromís molt especial: un matrimoni amb ella mateixa per aconseguir la felicitat.
La sessió tindrà un preu de 4,5 euros i les entrades es podran aconseguir mitjançant l’enllaç següent: Entradium.com
Les projeccions tindran continuïtat durant la primavera amb tres noves propostes cinematogràfiques. Al març es reproduirà “Terra de Telers”, a l’abril serà el torn del film de Cesc Gay, “Sentimental”, i al maig es projectarà la pel·lícula de Lluís Danés, “La vampira de Barcelona”, un thriller que desemmascara qui s’amaga darrere de la vampira.
El Cicle Gaudí és un circuit estable de cinema català impulsat per l’Acadèmia del Cinema Català que compta amb el suport del Departament de Cultura, la Diputació de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona i la Fundació SGAE que pretén apropar als espectadors el cinema produït a Catalunya.
El Cicle Gaudí porta a Gironella «La boda de Rosa» d’Iciar Bollaín
El film es projectarà al Local del Blat diumenge 28 de febrer a les 18 hores
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2021 a les 19:16
Actualitzat el 24 de febrer de 2021 a les 19:17
Et pot interessar
-
Cultura Sabor de Gràcia, plat fort del segon Rumba Tour Festival de Berga
-
Cultura «El vent farà dissabte», de Lídia Gàzquez: una revolta emocional i social
-
Cultura Festa Major de Gironella: un nou pregó, s'estrena la gegantona i actuen The Tyets
-
Cultura L'home amb més sort del món (Capítol 1)
-
Cultura Els Elois es potencien amb més propostes lúdiques paral·leles a les tradicionals
-
Cultura Avià nomena fill predilecte al contratenor Xavier Sabata