Els Castellers de Berga an actuar, aquest diumenge 24 de setembre, a la plaça Cap de la Vila de Sitges, en el marc de la festa major petita d'aquesta població del Garraf. Va ser en una diada al vespre, en un horari poc habitual, i amb els Xicots de Vilafranca, la Colla Joves Xiquets de Valls i la colla de casa, la Jove de Castellers de Sitges.
Segons han indicat, va ser la primera vegada que actuaven a Sitges, i ho van fer amb un pilar caminat, un 3 de 7, un 4 de 7 i un 2 de 6. La seva actuació es va tancar amb un pilar de 5 i, posteriorment, es van fer 4 pilars de simultanis.
La Jove de Sitges va descarregar 5 de 7, el 7 de 7 i el 4 de 7 amb agulla. La Joves de Valls, el 2 de 8 amb folre, el 3 de 8 i el 4 de 8. I els Xicots de Vilafranca el 4 de 8, el 2 de 7 i el 4 de 7 amb agulla.
Els Castellers de Berga actuen per primera vegada a Sitges
Els de la camisa blau marí van fer un 3 de 7, un 4 de 7 i un 2 de 6, a banda d'un pilar caminat i un pilar de cinc
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
25 de setembre de 2017 a
les 12:31
Actualitzat el
25 de setembre de 2017 a les
12:38
Et pot interessar
-
Cultura
L'Esbart Cadí celebra 75 anys de dansa, cultura i poble
-
Cultura
Els berguedans Trinxats, candidats al premi millor artista revelació dels Enderrock
-
Cultura
Berga rememora l'entrada de les tropes franquistes de la ciutat amb una desena d'activitats
-
Cultura
Els Castellers de Berga renoven la junta directiva i tècnica
-
Cultura
Gironella impulsa una nova Setmana de la Memòria Històrica amb una desena d'activitats
-
Cultura
El Teatre Municipal de Berga aixecarà el teló amb 13 espectacles la primera meitat del 2026
