Els Castellers de Berga han fet parada, aquest dissabte, a Cardona, on han actuat dins dels actes de l'Associació Cultural 18 de setembre, conjuntament amb els Salats de Súria i els Castellers de Cerdanyola. Una actuació tranquil·la, han apuntat, on han volgut recordar Xavi Serra, a través d'un pilar de 4 de dol.
Els de la camisa blau marí han continuat l'actuació amb un 4 de 6, un 3 de 6 i un 2 de 6, i han acabat amb un altre pilar de 4. Per la seva banda, els Salats de Súria han descarregat un 2 de 6 com a castell més destacat, i els de Cerdanyola han fet un 3 de 7, un 3 de 7 amb agulla, un 4 de 7 i un pilar de 5.
Els Castellers de Berga alcen un pilar de dol a Cardona, en record de Xavi Serra
Cultura
Els de Berga actuen amb els Salats de Súria i els Castellers de Cerdanyooa
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
17 de setembre de 2017 a
les 13:18
Actualitzat el
17 de setembre de 2017 a les
13:24
Et pot interessar
-
Cultura
El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
