Els Castellers de Berga han participat, aquest cap de setmana, a la diada castellera de la Festa Major de Ripollet. Els de la camisa blau marí van viure, aquest dissabte, una actuació tranquil·la juntament amb els seus padrins, els Castellers de Sabadell.
Els de Berga van començar amb un pilar de 4, en senyal de dol pels atemptats de Barcelona i Cambrils, tal i com van fer el cap de setmana passat a Bilbao. A continuació, van descarregar el 3 de 6, el 2 de 6 i el 3 de 6 amb agulla i van tancar l'actuació amb un altre pilar de quatre. Per la seva banda, els Castellers de Sabadell van fer també un pilar de quatre en senyal de dol, el 4 de 8, el 2 de 7 i el 3 de 8.
La colla que, mica en mica, va tornant a la normalitat després de les vacances, espera "anar a més a les properes setmanes". De fet, la següent actuació serà el proper dissabte 2 de setembre a la Festa Major d'Artés, amb els Picapolls de la Gavarresa (la colla local) i els Matossers de Molins de Rei.
Els Castellers de Berga viuen una actuació tranquil·la a la Festa Major de Ripollet
La colla va començar aixecant un pilar de quatre en senyal de dol pels atemptats
ARA A PORTADA
-
El trasllat dels autobusos implicarà una redefinició de l'aparcament a la carretera de Solsona Lídia López
-
-
-
L'empresa adjudicatària de les obres als Pedregals incompleix la primera ordre d'inici dels treballs Lídia López
-
Els Mossos d’Esquadra detenen tres persones per sostreure productes valorats en 4.200 euros de supermercats de Solsona i Berga Redacció
Publicat el 28 d’agost de 2017 a les 04:00
Et pot interessar
-
Cultura
El Fòrum 10 de Puig-reig debatrà sobre l'ús de la intel·ligència artificial en la comunicació
-
Cultura
Som el que mengem (debat entre el cuc d'una castanya i el cuc d'un rovelló)
-
Cultura
Roser Comas descobreix el passat inèdit de Bagà en una nova publicació historiogràfica sobre la vila
-
Cultura
El Departament de Cultura destina 140.000 euros a la restauració urgent de l'església de Cal Pons
-
Cultura
«Clavells, digueu», d'Eva Ortega: sembrar bellesa enmig del desconcert personal
-
Cultura
Els Nans de Puig-reig estrenen el nou ball musicat per Josep Maria Conangla
