L’Ajuntament de Berga ha obert el termini per demanar el permís d’ocupació de la via pública durant la celebració de Sant Jordi. Segons han informat, doncs, les persones o entitats interessades en poder disposar d’un espai destinat a la venda de roses o llibres durant la diada podran tramitar les peticions fins al 29 de març.
Per fer-ho, han precisat, cal presentar una instància anomenada “Llicència d’ocupació de la via pública per a llocs de venda eventuals (parades, atraccions i circs) (TR020) disponible a l’apartat ‘Tràmits i gestions”, que es pot descarregar a través de la pàgina web del consistori. En aquest document, caldrà concretar el tipus de parada, què es vol vendre, s’ha d’especificar la ubicació on es vol col•locar, els metres i l’horari d’ocupació. També caldrà adjuntar la carta d’autoliquidació tributària, és a dir, el document que acredita que s’ha abonat la taxa corresponent per poder portar a terme l’activitat, i cal indicar la identitat i les dades de contacte del sol•licitant, tal i com es realitza habitualment en el moment de formular qualsevol altre tipus d’instància.
L’Ajuntament de Berga obre el termini per demanar ocupació de la via pública per Sant Jordi
Les peticions es poden tramitar les peticions fins al 29 de març
ARA A PORTADA
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
-
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
Publicat el
13 de febrer de 2018 a
les 19:34
Actualitzat el
13 de febrer de 2018 a les
19:41
Et pot interessar
-
Cultura
L'Esbart Cadí celebra 75 anys de dansa, cultura i poble
-
Cultura
Els berguedans Trinxats, candidats al premi millor artista revelació dels Enderrock
-
Cultura
Berga rememora l'entrada de les tropes franquistes de la ciutat amb una desena d'activitats
-
Cultura
Els Castellers de Berga renoven la junta directiva i tècnica
-
Cultura
Gironella impulsa una nova Setmana de la Memòria Històrica amb una desena d'activitats
-
Cultura
El Teatre Municipal de Berga aixecarà el teló amb 13 espectacles la primera meitat del 2026
