L'Ajuntament de Puig-reig i els Diables del Clot de l'Infern iniciaran aquest proper dissabte 27 de febrer a les 11.30 hores un curs de batucada obert a tots els majors de 16 anys, amb l'objectiu de crear i consolidar un grup que pugui acompanyar la colla de diables. Aquesta idea, segons han informat, neix després que la històrica banda de tambors anomenada "Percus" es desfés.
Amb la voluntat de crear-ne una de nova, doncs, s'ha convocat tothom a iniciar-se en el món de la percussió, a través de classes que duraran tres mesos, i que es realitzaran cada dissabte d'11.30 a 13.30, impartides per Dan Arisa. El curs tindrà un cost de 20 euros i es realitzarà al pavelló petit.
Els interessats poden enviar un correu a puigreigjove@gmail.com o trucar al 618 18 02 34 per demanar informació o formalitzar la inscripció.
Puig-reig vol crear un nou grup de batucada vinculat als Diables del Clot de l'Infern
Les classes començaran el proper dissabte 27 de febrer i tindran un cost total de 20 euros per alumne

ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2016 a les 18:40
Actualitzat el 25 de febrer de 2016 a les 18:52
Et pot interessar
-
Cultura La Patum Infantil aproxima el Corpus mostrant els caps dels Nans Nous i els vestits dels Gegants
-
Cultura La Diputació de Barcelona lliura l'estudi històric del castell de Guardiola
-
Cultura «Terra Roja», de Cèlia Nolla: tornar a la vida a través de la memòria
-
Cultura El Magikae de Gironella uneix màgia, il·lusionisme i humor aquest 2025
-
Cultura Una desena de berguedans competeixen per demostrar els seus coneixements sobre Catalunya
-
Cultura Televisió del Berguedà celebra els 30 anys de retransmissions de la Patum en directe