[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xUsAIwk_870[/youtube]
Els joves de la comarca del Berguedà i el Bages que conformen el grup Giovinetto han publicat, durant aquest pont de Sant Joan, la seva segona cover al canal oficial que tenen a Youtube. Es tracta d'una versió de la cançó "Sorry" del conegut cantant Justin Bieber, que han versionat amb arranjaments del director i solista, Marc Font, i que sumen al seu repertori.
Segons Font, aquesta versió neix de "l'èxit" de la primera cover que es va penjar al públic, la cançó "Luchy" de Jason Mraz. A més, i tal com ha avançat, la cançó de Bieber serà una de les que s'estrenaran aquest diumenge a la Sala Apolo de Barcelona, en un concert "especial i ple de sorpreses".
VÃDEO Els Giovinetto s'atreveixen amb Justin Bieber
Cultura
Els berguedans cantaran la cançó al proper concert de diumenge a la Sala Apolo de Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
24 de juny de 2016 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Cultura
El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
