[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dh-7pI-Bew0[/youtube]
L'Agrupació Teatral La Farsa portarà als escenaris, els propers dies 15 i 16 d'octubre, una obra mestra de la literatura catalana. "La plaça del Diamant" de Mercè Rodoreda, una història crua de la vida quotidiana, que recordarà i homenatjarà la traspassada directora de l'agrupació Montserrat Minoves, amb qui van "somiar" aquesta obra des del principi.
La interpretació, una adaptació de la novel·la de Rodoreda publicada per primer cop el 1962 i traduïda a més de 30 llengües, explica la història de la Natàlia, coneguda com a Colometa, en un relat cronicat de la Barcelona de la Postguerra i, molt especialment, del barri de Gràcia. La versió teatral es va estrenar al Teatre Nacional de Catalunya el 2007, de la mà de Josep Maria Benet, i amb Sílvia Bel, Marc Martínez, Mercè Arànega i Carles Martínez interpretant alguns dels protagonistes.
Mitjançant aquest espot, que La Farsa difós aquesta setmana, els personatges permeten fer una petita degustació de l'essència i la profunditat de l'obra. Una peça que s'allunya del que l'agrupació ha realitzat durant els últims anys, i que promet despertar sentiments i emocions.
VÍDEO La Farsa promet emoció i sensibilitat amb l'estrena de «La plaça del Diamant»
L'agrupació elabora un espot promocional profund i reflexiu, en una obra en honor a Montserrat Minoves
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
Publicat el
12 d’octubre de 2016 a
les 20:00
Actualitzat el
12 d’octubre de 2016 a les
20:04
Et pot interessar
-
Cultura
L'Esbart Cadí celebra 75 anys de dansa, cultura i poble
-
Cultura
Els berguedans Trinxats, candidats al premi millor artista revelació dels Enderrock
-
Cultura
Berga rememora l'entrada de les tropes franquistes de la ciutat amb una desena d'activitats
-
Cultura
Els Castellers de Berga renoven la junta directiva i tècnica
-
Cultura
Gironella impulsa una nova Setmana de la Memòria Històrica amb una desena d'activitats
-
Cultura
El Teatre Municipal de Berga aixecarà el teló amb 13 espectacles la primera meitat del 2026
