L'opinió de la ciutadania és important per confeccionar la nova Estratègia Berguedana 2015-2020. En aquest sentit, l'Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) ha dissenyat una enquesta on-line on els ciutadans poden opinar sobre determinats temes, així com realitzar-hi diverses aportacions.
El text sobre el qual es basa l'enquesta va sortir d'una sessió participativa de treball i reflexió que es va fer el passat mes de setembre, on es van posar les bases del nou full de ruta comarcal. Aquesta reunió va comptar amb una seixantena de persones vinculades a entitats i institucions del Berguedà, i va aprofundir sobre els objectius prioritaris a l'hora d'avançar en l'especialització sectorial i tecnològica. Entre aquests, es van analitzar els recursos naturals, el turisme, l'energia, la biomassa, la indústria tèxtil i l'agroalimentació.
L'enquesta on-line per opinar sobre tots aquests motor econòmics es podrà contestar fins el proper 5 de febrer. L'objectiu de l'Agència, segons han informat, és realitzar un document el “més realista i ajustat” possible, que ajudi a generar noves visions, i que contribueixi en el desenvolupament econòmic de la comarca.
Demanen l'opinió de la ciutadania sobre l'Estratègia Berguedana 2015-2020
L'ADBerguedà elabora una enquesta on-line que tots els ciutadans poden contestar
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2016 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Economia
Pirineu Viu rebutja l'ampliació de la C-16 perquè «promou el model d'especulació»
-
Economia
El Govern aposta per una fórmula publicoprivada per transformar la C-16 entre Berga i Bagà
-
Economia
Els empresaris reclamen al Govern que desencalli el polígon d'Olvan
-
Economia
Primera Fira de la Formació i l’Ocupació del Berguedà: tot el que has de saber
-
Economia
Liven és la primera empresa en volum de negoci al Berguedà
-
Economia
L'ACEB s'adhereix a la Xarxa Emprèn per al suport dels emprenedors
