La secretaria general de la Diputació de Barcelona ha informat als treballadors d'aquesta institució, a través d'un correu electrònic, que l'IRPF que meriten els seus treballadors serà pagat a l'Agència Tributària Catalana, segons ha informat La Vanguardia.
Els més de 4.000 treballadors de la Diputació de Barcelona, i el miler llarg de treballadors vinculats a organismes autònoms, van rebre al gener passat un correu electrònic de la secretària general de la institució en el qual els va informar que l'IRPF que meriten les seves nòmines passava a pagar-se a l'Agència Tributària Catalana (ATC) i que aquesta s'encarregaria de traspassar els diners a l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT).
Aquesta comunicació ha provocat inquietud entre els empleats i ha fet que UGT i CCOO demanin garanties jurídiques, ha informat el diari.
La decisió d'utilitzar els serveis de l'ATC és el resultat de la votació d'una moció presentada per la CUP, en el ple de la institució el novembre passat, i que va ser secundada per Convergència, ERC i Entesa.
La proposta s'emmarca en la voluntat dels partits sobiranistes de crear una hisenda pròpia catalana, desconnectada de l'espanyola.
La Diputació Barcelona vol pagar l'IRPF a l'Agència Tributària Catalana
L'Impost sobre la renda dels més de 4.000 treballadors de l'ens s'ingresseran a la hisenda catalana i aquesta els traspassarà a l'agència tributària espanyola
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2016 a
les 15:46
Et pot interessar
-
Economia
El Govern aposta per una fórmula publicoprivada per transformar la C-16 entre Berga i Bagà
-
Economia
Els empresaris reclamen al Govern que desencalli el polígon d'Olvan
-
Economia
Primera Fira de la Formació i l’Ocupació del Berguedà: tot el que has de saber
-
Economia
Liven és la primera empresa en volum de negoci al Berguedà
-
Economia
L'ACEB s'adhereix a la Xarxa Emprèn per al suport dels emprenedors
-
Economia
L'ACEB s'integra al Consell Territorial de la PIME que aplega organitzacions empresarials de Catalunya
