L'Hospital de Berga activarà, aquest dimarts, la Fase 2 del protocol d'accessibilitat, que restringeix les visites als pacients no Covid a una hora al migdia i una altra hora a la tarda. El canvi de fase d'accessibilitat respon a la necessitat de reduir el risc de contagis de Covid-19, tenint en compte que els indicadors epidemiològics han empitjorat els darrers dies.
El centre ha modificat lleugerament les indicacions i, si bé anteriorment l'acompanyant havia de ser sempre la mateixa persona, ara es pot intercanviar entre dues persones, però no poden coincidir en cap moment a dins de l'habitació. A més, l'hospital insisteix a recordar que cal que els acompanyants portin la mascareta posada en tot moment. A consultes externes i urgències no es permet l'entrada d'acompanyants tret de casos excepcionals, així com tampoc a la planta Covid.
[plantillacoronavirus]
L’Hospital de Berga torna a restringir les visites a pacients per l’empitjorament de les dades
A partir d'aquest dimarts, 23 de novembre, els pacients no Covid només podran estar acompanyats durant unes hores al dia
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
22 de novembre de 2021 a
les 15:10
Et pot interessar
-
Esports
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026
-
Esports
El Torneig Ciutat de Berga celebra la seva edició més competitiva
-
Esports
La selecció catalana convoca dos jugadors de Berga pel partit contra Palestina
-
Esports
La Volta Ciclista a Catalunya torna a Coll de Pal l'any 2026
-
Esports
El CE Puig-reig enceta el curs en un concorregut acte al camp municipal
-
Esports
Marc Bernal renova pel Barça fins al 2029
