El fins el moment líder de l'oposició i cap de llista de CDC de Berga, Antoni Biarnés, ha volgut donar un pas enrere dins l'Ajuntament de Berga i, tal com ha informat, deixarà de ser el portaveu del grup municipal que, a partir d'ara, ja ha oficialitzat el canvi de nom cap a PDECat-CDC. D'aquesta manera, doncs, i malgrat que no deixarà l'acta com a edil al consistori, sí que passarà la responsabilitat del portaveu a un altre regidor de la formació, que serà Ramon Minoves.
"Hem escolllit unànimament a en Ramon Minoves per a desenvolupar aquesta funció", ha relatat, després de precisar que, en el seu cas, no és membre militant del PDECat. "Crec que és més lògic que parli en nom del PDECat algú que en sigui membre que no pas jo, que no en sóc", ha aclarit.
Responent al seu "compromís amb els electors i amb els seus companys de llista", però, ha dit, continuarà com a regidor fins al final del mandat, i pel que fa a la seva no-pertinença al partit polític on militen la major part dels seus companys, ha afirmat que "no cal justificar-la", sinó que, en qualsevol cas, té a veure amb el fet que, "conforme un es fa gran, es torna més exigent".
Així doncs, considera que ni el PDECat, ni cap altre partit, "han acabat d'entendre els reptes que comporta el segle XXI i les noves maneres de fer política que són pròpies dels nous temps". Per això, ha dit, es declara "orfe de partit".
Antoni Biarnés dóna un pas enrere a l'Ajuntament de Berga i deixa de ser portaveu de CDC
Política
El grup de Convergència es converteix oficialment en PDECat-CDC dins del consistori berguedà
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
31 d’octubre de 2017 a
les 08:50
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
