[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MixmbjaSQGc[/youtube]
"Ho nego totalment". Amb aquestes paraules, el president de Societat Civil Catalana, Josep Ramon Bosch, ha respost als periodistes que l'estaven esperant aquest dimecres al vespre a l'entrada d'un debat a Manresa quan li han preguntat sobre la querella que té presentada en contra per, suposadament, haver amenaçat diversos independentistes al Facebook. Persones com l'actor Toni Albà, la tertuliana Pilar Rahola o l'economista Arcadi Oliveras en serien les seves víctimes.
Josep Ramon Bosch s'ha desplaçat a la capital del Bages per participar en un cara a cara amb el regidor de la CUP a Berga i cantant Francesc Ribera "Titot". Hi ha arribat poca estona després que es fes pública la querella que l'entitat Drets.cat ha presentat contra el president de SCC per, mitjançant un perfil fals amb el nom de "Fèlix de Sant Serní de Tavèrnoles", haver suposadament amenaçat i promogut accions violentes contra persones o elements favorables a la independència de Catalunya.
En el moment d'entrar a l'edifici on se celebrava el cara a cara, diversos periodistes i càmeres l'estaven esperant. "No sé de què m'estàs parlant", ha sentenciat Bosch quan se li ha plantejat la qüestió. Seguidament, la persona que l'acompanyava s'ha interposat entre ell i les càmeres per evitar que s'agafessin imatges del president de SCC. "Nosaltres només venim aquí a un debat i no farem declaracions", ha afegit Bosch. Ara bé, quan al cap d'uns segons se li ha tornat a preguntar si negava el contingut de la querella, ha respost: "Ho nego, ho nego totalment".
El president de SCC nega haver amenaçat independentistes pel Facebook
Josep Ramon Bosch ha respost amb un "no sé de què m'estàs parlant" quan se li ha preguntat sobre l'acció judicial impulsada per Drets.cat
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2015 a les 18:19
Et pot interessar
-
Política
Junts per Berga proposa habilitar més parades de taxi a la ciutat
-
Política
La Diputació palpa des de la comarca les necessitats en matèria social del Berguedà
-
Política
El PSC proposa habilitar el solar de l'antic SES com a aparcament substitutori a la parada provisional
-
Política
El Consell Comarcal acorda demanar a la Generalitat i l'ATM unificar el Berguedà en una única zona tarifària
-
Política
El grup comarcal de Més x Gironella proposa unificar tarifàriament el Berguedà
-
Política
Clam unànime al ple de Berga per un millor servei de transport públic
