Augment exponencial dels inscrits a la Diada de l'Onze de Setembre que organitza l'Assemblea Nacional Catalana (ANC). Segons ha informat l'entitat, les dades a 2 de setembre mostren com les inscripcions s'han disparat i, si bé la setmana passada superaven els 60.000, ara ja estan per sobre dels 180.000. Pots consultar aquí com s'estan omplint els trams de la manifestació.
Aquesta xifra, que s'havia estancat durant els últims dies, se situa molt a la vora de la que s'havia registrat anys anteriors, i es produeix després que tant l'entitat com també partits sobiranistes hagin realitzat diverses crides a la participació.
Pel que fa a les samarretes, l'ANC ja n'ha venut 205.000, mentre que el nombre de busos que es desplaçaran fins a la capital catalana d'arreu del país se situa en 700.
D'altra banda, la zona de convidats de la manifestació comptarà amb una “àmplia” representació de col·lectius de “represaliats” pel procés, i la zona de convidats tindrà com a protagonistes diversos col·lectius i persones represaliades. Es tracta, segons va informar l'Assemblea, d'una aposta "clara" per homenatjar la societat civil, que pateix directament la "repressió" de l’Estat de manera "ferotge".
Els inscrits a la manifestació de la Diada es disparen fins als 180.000
El nombre de samarretes venudes supera les 205.000, amb 600 autobusos reservats arreu del país
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2019 a les 17:13
Actualitzat el 03 de setembre de 2019 a les 17:14
Et pot interessar
-
Política
Montse Venturós se sincera després de patir depressió: «Vaig tenir por de mi mateixa»
-
Política
Les obres als Pedregals: cinc mesos adjudicades i cap màquina treballant
-
Política
L'Ajuntament de Berga posa preu a les recàrregues de vehicles elèctrics
-
Política
Junts per Berga proposa un programa de subvencions per a la rehabilitació de façanes
-
Política
Josep Campos, nou president de l'executiva d'ERC al Berguedà
-
Política
BeGI trenca l'acord polític sobre la ubicació de l'estació d'autobusos
