Augment exponencial dels inscrits a la Diada de l'Onze de Setembre que organitza l'Assemblea Nacional Catalana (ANC). Segons ha informat l'entitat, les dades a 2 de setembre mostren com les inscripcions s'han disparat i, si bé la setmana passada superaven els 60.000, ara ja estan per sobre dels 180.000. Pots consultar aquí com s'estan omplint els trams de la manifestació.
Aquesta xifra, que s'havia estancat durant els últims dies, se situa molt a la vora de la que s'havia registrat anys anteriors, i es produeix després que tant l'entitat com també partits sobiranistes hagin realitzat diverses crides a la participació.
Pel que fa a les samarretes, l'ANC ja n'ha venut 205.000, mentre que el nombre de busos que es desplaçaran fins a la capital catalana d'arreu del país se situa en 700.
D'altra banda, la zona de convidats de la manifestació comptarà amb una “àmplia” representació de col·lectius de “represaliats” pel procés, i la zona de convidats tindrà com a protagonistes diversos col·lectius i persones represaliades. Es tracta, segons va informar l'Assemblea, d'una aposta "clara" per homenatjar la societat civil, que pateix directament la "repressió" de l’Estat de manera "ferotge".
Els inscrits a la manifestació de la Diada es disparen fins als 180.000
El nombre de samarretes venudes supera les 205.000, amb 600 autobusos reservats arreu del país
Ara a portada
Publicat el 03 de setembre de 2019 a les 17:13
Actualitzat el 03 de setembre de 2019 a les 17:14
Et pot interessar
-
Política El govern i l'oposició de Puig-reig xoquen per la ubicació de la futura antena de telefonia
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 tira endavant fregant la unanimitat
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 incideix en via urbana, equipaments i xarxa d'aigua
-
Política El PSC titlla de demagogs a la CUP i afirma que el servei d'urgències ginecològiques a Berga no ha estat mai en perill