[municipals2023_b]
El primer avançament de participació en les eleccions municipals de 2023 a Berga posen de manifest un descens de la participació de set punts respecte dels comicis del 2019. En concret, fins a les 14.00 hores, han dipositat el seu vot 3.700 persones, un 30,06%. En canvi, quatre anys enrere, ja havien votat 4.662 veïns i veïnes de la capital berguedana, un 37,99%.
A Berga, hi ha cridades a les urnes 12.306 persones arreu de les 23 meses que es reparteixen per tot el municipi. Ja han exercit el seu dret de vot els alcaldables que voten a la ciutat: Judit Vinyes (Berga Grup Independent) i Ramon Caballé (Junts per Berga) a la Biblioteca, Ivan Sànchez (CUP) a l'Hotel d'Entitats, i Moisès Masanas (ERC) a l'Escola Santa Eulàlia.
La participació provisional a Berga baixa set punts respecte del 2019
La primera anticipació de dades indica que, mentre els darrers comicis ja havien votat un 37,99% de l'electorat, enguany només han passat per les urnes un 30,06%
Ara a portada

- Lídia López
- Responsable de NacióBerguedà
Publicat el 28 de maig de 2023 a les 14:11
Actualitzat el 28 de maig de 2023 a les 19:58
Et pot interessar
-
Política El govern i l'oposició de Puig-reig xoquen per la ubicació de la futura antena de telefonia
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 tira endavant fregant la unanimitat
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 incideix en via urbana, equipaments i xarxa d'aigua
-
Política El PSC titlla de demagogs a la CUP i afirma que el servei d'urgències ginecològiques a Berga no ha estat mai en perill