L'equip de govern de l'Ajuntament de Saldes fa un molt bon balanç de la feina portada a terme durant els primers sis mesos. En aquest sentit, i per fer-ho evident i explicar els progressos i projectes tirats endavant durant aquest primer mig any, han decidit publicar i repartir un llibret on es descriuen les principals actuacions, així com l'estat de comptes del consistori. Actualment, l'Ajuntament de Saldes deu 249.413,29 euros tot i que, durant aquests primers sis mesos, s'ha aconseguit liquidar 19.998,95 euros pendents d'un crèdit bancari.
Per al consistori, doncs, aquest és un dels principals anuncis positius, així com la reparació de les reixes de recollida d'aigües, l'adequació de les aules de cultura i esports de l'escola per a realitzar-hi altres activitats, la substitució de la tanca de la pista poliesportiva, l'inici d'un cicle de conferències culturals, la coorganització del primer Pedrafest, i l'actualització i millora de la pàgina web i altres mitjans de comunicació, entre d'altres.
En aquest llibret, asseguren, es poden trobar totes les actuacions portades a terme per totes les regidories, amb l'objectiu d'informar de les actuacions que s'han fet, i que els ciutadans en puguin fer un balanç.
L'Ajuntament de Saldes liquida 19.998 euros d'un crèdit en sis mesos
Política
El consistori posa a l'abast de la ciutadania un llibret informatiu amb totes les actuacions del primer mig any
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
31 de gener de 2016 a
les 18:03
Actualitzat el
31 de gener de 2016 a les
18:07
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
