El conseller de Territori i Polítiques Digitals, Jordi Puigneró ha evitat posar una data a la finalització del projecte de l'estació d'autobusos de Berga. Abans, ha assenyalat, "és molt important trobar el consens sobre el lloc on s'ha de situar l'equipament". És un pas previ per avançar en la redacció del projecte, que encara no s'ha iniciat.
Puigneró és coneixedor de les converses que hi ha entre l'Ajuntament de Berga i els veïns de la Rasa dels Molins -que s'oposen a ubicar l'estació a l'aparcament del sud de la zona- i insta a treure'n un consens entre les parts. De totes maneres, ha reconegut que "no sempre és possible" i que "no s'acontenta a tothom". Ha recordat que aquest equipament és "d'interès general per la ciutat" i que ha d'ubicar-se en un espai que permeti donar "un bon servei".
Puigneró evita posar data a l'estació d'autobusos de Berga
El conseller de Territori creu que "és molt important trobar el consens" sobre el lloc on s'ha de situar l'equipament per avançar en la redacció del projecte
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2022 a les 13:15
Et pot interessar
-
Política
Què està passant amb Aliança Catalana a Berga? L'aterratge de Judit Vinyes obre una disputa interna
-
Política
Guanya el sí a Gósol per formar part de Barcelona
-
Política
Lluís Minoves anuncia que assumirà la condició de regidor no adscrit a l'Ajuntament de Berga
-
Política
BeGI pensa com reconfigurar-se per l'aproximació de Judit Vinyes a Aliança Catalana
-
Política
Junts per Berga proposa habilitar més parades de taxi a la ciutat
-
Política
La Diputació palpa des de la comarca les necessitats en matèria social del Berguedà
