Aprofitant la Festa Major de Cinquagesma de la Pobla de Lillet, l'Assemblea Nacional Catalana celebrarà en aquest municipi de l'Alt Berguedà una taula rodona de nivell, per discutir alguns dels temes més candents de la política actual catalana. En aquesta hi assistirà l'exjutge i senador d'ERC, Santiago Vidal; el president del grup parlamentari de Junts pel Sí, Jordi Turull; el videpresident de l'AMI, Jordi Gaseni; l'excoordinador d'incidència internacional de l'ANC, Ricard Gené, i la regidora de la CUP a l'Ajuntament de Berga, Sílvia Armengou.
Un debat moderat per l'exvicepresident de l'ANC Jaume Marfrany, on es discutirà en quin moment es troba Catalunya, quin és el seu futur i també quin és el millor camí per anar-hi. Cada ponent, segons han explicat, exposarà el seu punt de vista, generant debat i moments de polèmica, i finalment es donarà la veu al públic.
En aquest cas, es podran adreçar preguntes a qualsevol dels convidats, amb la voluntat de resoldre dubtes sobre el procés d'independència català i els diferents camins per traçar-lo.
El col·loqui es farà dissabte 14 de maig al Casal de la Vila a partir de les 20.00 hores, sota l'organització de les territorials de la Pobla de Lillet, Sant Julià de Cerdanyola, Vallcebre, Saldes, la Nou de Berguedà, Cercs i Bagà.
Santi Vidal, Jordi Turull i Jordi Gaseni, en una taula rodona a la Pobla de Lillet
Política
L'ANC organitza un acte de nivell comarcal moderat per Jaume Marfany | Al col·loqui també hi assistirà Sílvia Armengou i Ricard Gené
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
13 de maig de 2016 a
les 09:01
Actualitzat el
13 de maig de 2016 a les
09:12
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
