Una bústia per poder dipositar suggeriments i queixes és, des de fa setmanes, una de les noves incorporacions en l'àmbit de participació ciutadana que hi ha a la Pobla de Lillet. Es tracta d'una iniciativa d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), que ha comptat amb el vist i plau del govern convergent del municipi, i que està ubicada a la porta del centre cívic.
D'aquesta manera, ERC busca treballar pel "servei a les persones", segons ha explicat a NacióBerguedà Enric Pla, així com captar les "inquietuds de la gent", d'una manera complementària als formularis de la seva pàgina web: "Hi ha molta gent gran que no pot fer-ho perquè no té accés a les noves tecnologies".
Una vegada rebudes les queixes, aquestes es fan arribar a l'alcalde, Vicenç Linares, a través d'una instància o, directament, al Ple municipal. A partir d'aquest moment, aquestes es debatran i analitzaran des de l'equip de govern i estarà, segons Pla, a mans de la "seva voluntat". En aquest punt, el líder republicà de la Pobla de Lillet assegura que ERC continuarà fomentant la "fàcil comunicació amb la gent", així com la transparència.
S'instal·la una bústia per a queixes a la Pobla de Lillet
ERC defensa aquesta iniciativa per traslladar les inquietuds de la ciutadania a l'Ajuntament
ARA A PORTADA
-
El PP també mou fitxa al Parlament per reclamar millores al transport públic del Berguedà Lídia López
-
-
El Fòrum 10 de Puig-reig debatrà sobre l'ús de la intel·ligència artificial en la comunicació Redacció
-
El PSC considera que la central reversible de la Baells «serà un motor de progrés per al Berguedà» Lídia López
-
La Policia Local de Berga imposa set sancions per abocar bosses d'escombraries a la via pública Redacció
Publicat el 27 de desembre de 2015 a les 18:57
Actualitzat el 27 de desembre de 2015 a les 19:23
Et pot interessar
-
Política
Montse Venturós se sincera després de patir depressió: «Vaig tenir por de mi mateixa»
-
Política
Les obres als Pedregals: cinc mesos adjudicades i cap màquina treballant
-
Política
L'Ajuntament de Berga posa preu a les recàrregues de vehicles elèctrics
-
Política
Junts per Berga proposa un programa de subvencions per a la rehabilitació de façanes
-
Política
Josep Campos, nou president de l'executiva d'ERC al Berguedà
-
Política
BeGI trenca l'acord polític sobre la ubicació de l'estació d'autobusos
