[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nQlsrgqvH50[/youtube]
El Cant dels Segadors s'ha fet sentir, aquest dimecres al vespre, davant de la caserna de la Guàrdia Civil de Berga, després que centenars de persones es desplacessin fins a aquest punt havent acabada la concentració a la plaça de Sant Pere, per donar suport al referèndum i condemnar l'operació de l'estat espanyol.
Ha estat una passejada pacífica i de bon ambient, que ha acabat, justament, on en els darrers dies s'hi van poder veure un desplegament de vehicles de la Guàrdia Civil. Després de cantar, la població ja s'ha dispersat, i l'acte s'ha donat per finalitzat.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2017 a
les 22:13
Actualitzat el
20 de setembre de 2017 a les
22:21
Et pot interessar
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
-
Política
Sílvia Orriols confirma la regidora Judit Vinyes com a candidata d'Aliança a Berga
-
Política
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord
-
Política
El ple de Berga desestima la petició de reequilibri econòmic de la concessionària del Tossalet
-
Política
El plenari de Berga estrena la nova composició amb la sortida de Lluís Minoves del grup de BeGI
