Un total de 90 alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Guillem de Berguedà han tancat aquest dimarts el taller "Desactiva’t de la violència masclista" amb la presentació dels vídeos i cartells que han creat per sensibilitzar contra la violència masclista. Els han exposat i compartit en grup, i se’ls han lliurat diplomes i bosses amb material informatiu i de sensibilització per reconèixer la seva participació en aquest projecte.
Es tracta d'un taller que impulsa el servei d’Igualtat del Consell Comarcal del Berguedà i que s'ofereix a través de l’entitat Cúrcuma. Enguany, hi han participat 305 alumnes de 4t d’ESO de 6 centres de la comarca que han protagonitzat 13 tallers.
L’objectiu d’aquest treball ha estat contextualitzar i sensibilitzar el jovent sobre les violències masclistes a través de l'elaboració d'un projecte sobre la importància de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i l’abordatge de les violències masclistes.
I és que "sensibilitzar i parlar obertament de les violències masclistes és bàsic per construir entre tots una societat més justa, més equitativa, igualitària i que vetlli per la igualtat d’oportunitats" ha declarat Anna Maria Serra, consellera d’Atenció a les Persones, Salut i Polítiques d’Igualtat.
Alumnes de l'Institut Guillem de Berguedà elaboren vídeos i cartells per sensibilitzar contra la violència masclista
Els treballs s'emmarquen dins el taller "Desactiva't de la violència masclista", que impulsa el Consell Comarcal del Berguedà
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2022 a les 15:20
Et pot interessar
-
Societat Salut dona forma al Pla de Millora del Servei de Ginecologia i Obstetrícia del Berguedà
-
Societat El Consell Comarcal facilitarà la pràctica de la natació a l'alumnat de P2 el curs vinent
-
Societat Protecció Civil executa amb normalitat el simulacre de risc químic a Puig-reig
-
Societat Vera renova i amplia el patrocini pel finançament de la Patum
-
Societat Colònies a Borredà arriba als 50 anys amb «una salut més que excel·lent»
-
Societat El turisme rural del Berguedà mira amb optimisme les campanyes del 2025