Berga ja ha finalitzat les tasques del programa anual de prevenció d'incendis que promou l'Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis de la Diputació de Barcelona, que consistien en restaurar i millorar les zones prioritàries d'actuació que tinguin una incidència directa en la prevenció d'incendis. Unes tasques que es porten a terme al llarg de l'any entre la Diputació, les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) i les Associacions de Propietaris Forestals, per disminuir el risc de focs.
En aquesta ocasió, i pel que fa al terme municipal de Berga, s’han portat a terme un seguit d’actuacions valorades en 8.632 euros, dels quals 7.337,20 euros (el 85%) han estat finançats per la Diputació de Barcelona, mentre que el 15% restant l’ha assumit el consistori berguedà. Un enginyer de l’Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d’Incendis ha realitzat la comprovació de l’execució dels treballs que han consistit en fer un repàs de manteniment dels camins de la Torre de la Petita, de Sant Elies, de Cal Paraire, de la Casanova de Garreta i de Casa n’Hug. Per altra banda, també s’han fet tasques de neteja dels vorals i la poda en alguns dels camins esmentats, a més de l’arranjament d’un gual al camí de Cal Garrós. Les obres han estat executades per l’empresa Castellot, S.A.
Berga realitza tasques de prevenció d'incendis i manteniment de camins
Les actuacions han estat valorades en 8.632 euros, dels quals 7.337,20 euros (el 85%) han estat finançats per la Diputació de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2017 a les 12:03
Actualitzat el 30 d’octubre de 2017 a les 12:11
Et pot interessar
-
Societat
El Berguedà celebra la salut: la comarca no ha venut cap premi gros de la loteria de Nadal
-
Societat
Una prèvia de Nadal blanca a l'Alt Berguedà
-
Societat
La Cambra dona suport al projecte per a la construcció d'una central reversible a la Baells
-
Societat
El Pla de Barris de la Generalitat passa de llarg el Berguedà
-
Societat
L'ACA posa a prova les sirenes que han d'alertar la població del trencament de la presa de la Baells
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 19, 20 i 21 de desembre
