Bergacomercial té nova presidenta: Sandra Subirana, de Velo Berga

Subirana pren el càrrec després que l'anterior responsable, Jordina Serrano, abandonés el lloc per una incompatibilitat laboral

Sandra Subirana (dreta) agafa el relleu de Núria Romero (esquerra)
Sandra Subirana (dreta) agafa el relleu de Núria Romero (esquerra) | Bergacomercial
15 de juliol de 2024, 15:05
Actualitzat: 16 de juliol, 15:25h

L'assemblea general de Bergacomercial, celebrada el darrer 11 de juliol, ha escollit a Sandra Subirana, de Velo Berga, com a nova presidenta de l'entitat. Subirana pren el càrrec després que l'anterior responsable, Jordina Serrano, deixés el càrrec per incompatibilitat laboral el darrer 10 de maig. En aquest període d'impàs, ha ocupat el lloc en funcions Núria Romero, que ara reprèn la seva tasca de secretària, ja que la resta de membres de la junta es mantenen.

"La meva motivació d'acceptar el càrrec sorgeix perquè penso que pot ser una manera per treballar més activament per la defensa del petit comerç i el consum de proximitat, cosa per la qual ja lluitem des de fa temps des de Velo Berga i que encaixa perfectament amb els objectius de Bergacomercial", ha detallat Sandra Subirana en declaracions a Nació Berguedà, que s'ha marcat com a principal objectiu en la seva nova etapa "donar visibilitat al comerç local".

"Hem de defensar aquest gran valor que tenim, d'oferir un tracte personalitzat, de disposar de l'assessorament d'un professional especialitzat, i de poder tocar els productes en un moment que la compra per internet està guanyant terreny", ha emfatitzat la presidenta, que incideix que Bergacomercial ha de ser-hi per "defensar els projectes que tenim a la ciutat". Subirana també considera que l'entitat ha de treballar per "fer veure a la població que la ciutat viu dels consumidors, i que si se'n van a comprar fora estem creant un problema al comerç local", a banda d'explicar que més enllà de la permanència del teixit comercial, si optem per comprar a casa "estem contribuint a crear llocs de treball i incentivem el creixement econòmic de la ciutat".

En paral·lel, la nova presidenta també es mostra convençuda que l'entitat ha de vetllar per motivar els seus associats a tenir uns establiments "més atractius i d'acord amb la societat actual", apuntant que "tenim la responsabilitat d'acostar-nos a les noves formes de consumir i a visibilitzar l'oferta d'una manera moderna i digital". "No ens podem quedar estancats en la forma que es venia 20 anys enrere", ha emfatitzat.

Finalment, Sandra Subirana també s'ha referit al projecte per establir una Àrea de Promoció Econòmica Urbana (APEU) a l'eix comercial del carrer del Roser i el carrer Major, exposant que malgrat que el seu comerç no està dins la zona d'influència, està al corrent del projecte perquè ha assistit a les reunions obertes que s'han fet per explicar-lo. D'aquesta manera, ha considerat que "és una iniciativa que engloba molts sectors i que tots hem de posar de la nostra part perquè tiri endavant", a la vegada que l'ha descrit com "una a eina molt potent per reactivar el comerç i continuar promocionant-lo".

Arxivat a