Casserres ha renovat les seves piscines municipals. L'equipament ha estrenat herba artificial, paviment flotant i pèrgoles d'ombra en el marc del pla de millora de les instal·lacions esportives del municipi. L'alcalde Josep Colillas ha explicat a NacióBerguedà que les obres a la piscina, que aquests dies funciona a tota marxa, han suposat una inversió de 200.000 euros, subvencionada en un 60% per la Diputació de Barcelona. El projecte, segons Colillas, ha facilitat, entre altres actuacions, la millora del sistema d'aigües del subsòl i dels tubs de les piscines, ja que alguns dels vasos perdien aigua.
Les obres s'han allargat quatre mesos i han permès obrir l'equipament sense demores durant el mes de juny. Josep Colillas ha assegurat que aquesta era una actuació molt necessària per a les instal·lacions ja que les piscines casserrenques compten amb uns 35 anys d'història.
"Amb el temps, les instal·lacions s'havien anat fent malbé, hi havia el paviment trencat i les canalitzacions també estaven molt castigades", ha apuntat. El projecte ha fet diverses actuacions als vasos de les piscines, ha permès instal·lar pèrgoles en un espai pensat per al repòs i ha col·locat gespa artificial i paviment flotant - que crema menys amb el sol - a la zona que hi ha al voltant de les piscines. "Tothom n'ha quedat molt content, hem fet una bona rentada de cara a les piscines, sabem que és un lloc que agrada a molta gent i que durant l'estiu també hi ve gent de fora del municipi, el resultat ha estat satisfactori", ha comentat l'alcalde de Casserres.
De cara l'any vinent, Colillas ha avançat que hauran de pensar en acabar d'actuar en aquells aspectes que han quedat per remodelar, per exemple, la zona de lavabos i serveis. El pla de millora de les instal·lacions esportives del poble ja va començar fa dos anys amb la construcció de dues pistes de pàdel i una de tennis. L'any 2018 es va substituir la coberta del pavelló i es van ampliar els vestuaris. En aquest sentit, aquesta tardor s'actuarà en els tancaments del pavelló i, de cara l'any vinent, es planteja estudiar la instal·lació de gespa natural al camp de futbol.
Casserres renova les instal·lacions de la piscina municipal
L'actuació ha suposat una inversió de 200.000 euros, subvencionada en un 60% per la Diputació de Barcelona
ARA A PORTADA

- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el 12 de juliol de 2019 a les 21:08
Actualitzat el 12 de juliol de 2019 a les 21:46
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Saldes adjudica a Agbar la nova concessió del servei d'aigua potable
-
Societat Projecten un nou club cannàbic a Berga: el local escollit es troba al carrer del Roser
-
Societat Els opositors a la central reversible de la Baells demanen una consulta vinculant
-
Societat En marxa la campanya de vacunació contra la grip i la Covid al Berguedà
-
Societat Els promotors de la central reversible de la Baells estimen un retorn d'un milió d'euros l'any al Berguedà
-
Societat La futura pista atletisme de Puig-reig comença a prendre forma