En el marc de la Caixa de Crèdit que impulsa la Diputació de Barcelona, la corporació ha concedit dos crèdits a l'Ajuntament de Casserres. Un de 105.843,03 €, per a la instal·lació d'un sistema de calefacció amb biomassa i, un de 28.800 € per a la compra d'un terreny per a parc infantil.
La Caixa de Crèdit és un instrument de cooperació local que té l'objectiu d'atorgar crèdits als ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i mancomunitats de municipis de la demarcació per al finançament de noves inversions, el dèficit de finançament en inversions executades i les operacions incloses en un Pla de Sanejament o Econòmic i Financer.
Cada govern local pot demanar fins a 200.000 € cada any, amb l'excepció dels municipis inferiors a 1.000 habitants, que podran superar aquest límit i sol·licitar l'import necessari per cobrir les seves necessitats de finançament. El tipus d'interès és al 0%, amb una amortització màxima de 10 anys i una carència d'un any des de la data de concessió.
Casserres rep dos crèdits per valor de més de 130.000 euros
Un de 105.843,03 € per a la instal·lació d'un sistema de calefacció amb biomassa i, un altre de 28.800 € per a la compra d'un terreny per a parc infantil

- Nucli de Casserres -
- Diputació de Barcelona
Ara a portada
-
Societat Més de 800 persones demanen una consulta per la ubicació de l'antena de telefonia de Puig-reig Lídia López
-
Societat La preocupació per la vulnerabilitat davant del tall de llum també impacta els berguedans Lídia López
-
Societat Dels canvis als protocols a l'agraïment al personal: el balanç de l'apagada de Berga Lídia López
-
Societat Berga torna a la normalitat i clou el desplegament excepcional d'una jornada inusual Lídia López
-
Societat El Berguedà recupera el subministrament elèctric després de vuit hores d'aturada Lídia López
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 18:44
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Berga vol incorporar canvis al mercat setmanal
-
Societat Els Divendres Panxo arriben a la desena edició amb un programa divers durant dos mesos
-
Societat La Casa a Serra d'Ordal guanya el Premi Millor Habitatge Bioconstruït del 2025
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca