En el marc de la Caixa de Crèdit que impulsa la Diputació de Barcelona, la corporació ha concedit dos crèdits a l'Ajuntament de Casserres. Un de 105.843,03 €, per a la instal·lació d'un sistema de calefacció amb biomassa i, un de 28.800 € per a la compra d'un terreny per a parc infantil.
La Caixa de Crèdit és un instrument de cooperació local que té l'objectiu d'atorgar crèdits als ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i mancomunitats de municipis de la demarcació per al finançament de noves inversions, el dèficit de finançament en inversions executades i les operacions incloses en un Pla de Sanejament o Econòmic i Financer.
Cada govern local pot demanar fins a 200.000 € cada any, amb l'excepció dels municipis inferiors a 1.000 habitants, que podran superar aquest límit i sol·licitar l'import necessari per cobrir les seves necessitats de finançament. El tipus d'interès és al 0%, amb una amortització màxima de 10 anys i una carència d'un any des de la data de concessió.
Casserres rep dos crèdits per valor de més de 130.000 euros
Un de 105.843,03 € per a la instal·lació d'un sistema de calefacció amb biomassa i, un altre de 28.800 € per a la compra d'un terreny per a parc infantil
- Nucli de Casserres -
- Diputació de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 18:44
Et pot interessar
-
Societat
Un centenar de professionals es forma a Berga sobre la prevenció del suïcidi
-
Societat
L'esplendor dels colors de la tardor s'endarrereix al Berguedà
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 14, 15 i 16 de novembre
-
Societat
L'organització de Firhàbitat engega la maquinària per la sisena edició del certamen
-
Societat
Cinc punts fotogènics del Berguedà per captar la tardor
-
Societat
El Berguedà i el SOC posen d'acord les polítiques d'ocupació de la comarca
