[vimeo]108797313[/vimeo]
Tant davant com darrere les càmeres, l'obra de teatre Diner (molt) negre ha estat un èxit a l'hora de fer petar de riure tothom. I és que com ja va avisar l'actriu Angelina Vilella, aquesta obra de Ray Cooney prometia “l'humor necessari”, en una història plena de diners, embolics i un munt de situacions absurdes.
L'obra es va estrenar el vespre d'aquest dissabte 11 d'octubre al Teatre Municipal de Berga i es va repetir diumenge a les 18.00 hores. En aquest vídeo de la mateixa agrupació, es mostren algunes de les millors escenes de l'obra, així com una part curiosa del making of.
Diner (molt) negre davant i darrere les càmeres
Alguns dels millors moments de l'obra que va fer petar de riure desenes de berguedans aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
-
El trasllat dels autobusos implicarà una redefinició de l'aparcament a la carretera de Solsona Lídia López
-
-
-
L'empresa adjudicatària de les obres als Pedregals incompleix la primera ordre d'inici dels treballs Lídia López
-
Els Mossos d’Esquadra detenen tres persones per sostreure productes valorats en 4.200 euros de supermercats de Solsona i Berga Redacció
Publicat el 13 d’octubre de 2014 a les 21:33
Actualitzat el 13 d’octubre de 2014 a les 21:34
Et pot interessar
-
Societat
Gósol posa data a la consulta sobre el canvi de demarcació
-
Societat
Un grup d'usuaris del Tossalet demana a l'Ajuntament de Berga que intervingui en el conflicte
-
Societat
Creixen les peticions d'ajuts al menjador i de transport escolar gestionades pel Consell Comarcal
-
Societat
El CAP Berguedà promou accions per a la prevenció de la diabetis mellitus a Berga
-
Societat
El PP també mou fitxa al Parlament per reclamar millores al transport públic del Berguedà
-
Societat
El Tren del Ciment tanca una nova temporada assolint el rècord històric de passatgers
