Els Bombers de la Generalitat s'han hagut de mobilitzar ràpidament el matí d'aquest dilluns per dos incendis a Berga, que han cremat una habitació i un xemeneia, segons han informat a NacióBerguedà.
El primer s'ha produït cap a les 8.44, quan per causes que es desconeixen s'ha incendiat un matalàs d'un habitatge de la segona planta d'una casa unifamiliar del carrer Gósol de Berga. En aquest cas, el foc ha estat extingit en pocs minuts, tot i que s'ha realitzat un gran desplegament de dotacions de Bombers i Mossos d'Esquadra. Segons han informat, no hi ha hagut ferits, ja que els membres de la vivenda estaven a l'exterior, i tampoc s'han produït danys estructurals a l'edifici.
Minuts després, cap a les 9.00 hores, els Bombers han rebut un altre avís a la fàbrica Liven, al carrer Germans Farguell número 117 del Polígon de la Valldan, on s'ha incendiat una fregidora que ha cremat una xemaneia. Per a aqueta operació hi han enviat dues dotacions terrestres, que han apagat el foc i evaquat els treballadors, sense que hi hagi hagut ferits.
Dos incendis quasi simultanis a Berga el matí d'aquest dilluns
Ha cremat una habitació del carrer Gósol de Berga i s'ha incendiat una màquina de la fàbrica Liven
Ara a portada
-
Societat L'Ajuntament d'Olvan converteix l'antic consultori de Cal Rosal en un habitatge Lídia López
-
Esports Gerard Ahicart supera el repte de pujar i baixar a Queralt durant 24 hores seguides Redacció
-
-
-
Societat Berga treballa en el Pla Especial Urbanístic d'edificacions en sòl no urbanitzable Redacció
Publicat el 22 de setembre de 2014 a les 17:24