El CE Berga ha viscut aquest diumenge un partit de màxims que, finalment, ha acabat amb un sabor agredolç. Malgrat disputar l'entrada a la Copa Catalana d'una manera valenta i combativa contra el CP Sant Cristóbal, l'equip berguedà finalment ha perdut en els penals. D'aquesta manera, l'empat a 1 al camp del Berga no ha estat suficient, malgrat les nombroses ocasions de gol i la tensió viscuda durant tot el partit.
Segons han explicat a NacióBerguedà membres del club, el partit contra el Sant Cristóbal, que ha pujat a primera, ha estat "molt més igualat del que es podia pensar". De fet, han explicat, el Berga ha tingut diverses ocasions de gol, i també ha parat bones pilotes des de porteria. Un partit "intens", han dit, amb un gol de Sergi Ruiz, i que tant es podia haver guanyat com perdut.
En aquest, després de sis xuts de penal, el CE Berga només n'ha entrat quatre, mentre que el Sant Cristóbal cinc, un fet que el classifica per a la següent ronda.
El CE Berga perd als penals i es queda a les portes de la Copa Catalana
L'empat a un obria la possibilitat de passar a la següent ronda

ARA A PORTADA
-
Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga Lídia López
-
Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025 Redacció
-
-
L'Ajuntament de Bagà denuncia als Mossos unes amenaces dirigides a l'alcalde i dos regidors Lídia López
-
Publicat el 05 de juny de 2016 a les 19:03
Actualitzat el 05 de juny de 2016 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 11, 12 i 13 de juliol
-
Societat La benedicció dels vehicles pels Cristòfols a Berga canvia d'ubicació aquest 2025